Sunday 4 May 2014

Hello UK friends/ Spring 2014 - make-up.

As I have noticed, most of my blog visitors come from England and I've decided to write my blog posts also in English. Hopefully, you will find my small writing place interesting. 
I haven't been writing for a little while. I am still trying to make my blog looking better. Everything for you my dears, so it's much nicer for you to read. I also have few health problems, and having several tests made me feel very exhausted. 

Ostatni zauważyłam, że większość moich gości na blogu pochodzi z Anglii i zdecydowałam pisać rownież po angielsku. Mam nadzieje że spodoba Wam się moje małe miejsce do pisania.
Długo mnie tu nie było, ale cały czas udoskonalam bloga. Wszystko dla Was moi drodzy, aby lepiej się Wam czytało. Ostatnio rownież mam małe problemy zdrowotne i ciągłe testy wykończyły mnie pod koniec tygodnia.




Today, I would like to show you my make-up products, which I use everyday to make myself looking less like a monster. Sometimes, I'm so grateful for existing products like; foundation or concealer . I try not to use too much on my face on everyday basis, but when I go out with friends, I try not to scare people away. 

I use Estée Lauder Dougle Wesr in colour 1N2 ( ECRU ) and to apply it on my face, I use Real Techniques buffing brush.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje produkty do makijażu, które używam codziennie żeby wyglądać mniej jak potwór. Czasami, jestem bardzo wdzięczna za istniejące produkty takie jak; podkład czy kolektor. Próbuje nie używać, codziennie dużo na mojej twarzy, ale kiedy wychodzę gdzieś ze znajomymi, staram się nie straszyć ludzi. 

Używam podkładu Estée Lauder Double Wear, w kolorze 1N2 ( ECRU ), do aplikowania tego produktu używam pędzle z firmy Real Techniques.




As most of the people in the world, I have very dark skin underneath my eyes, and to cover it I use "Collection Lasting Perfection Ultimate Wear" concealer, in the colour 1 fairy. I am not 100 % happy with this product, but I am still searching.  I used to dye my eyebrows but now since I came back to natural colour, I use only eyebrow pencils. At the moment, I use "2True Expert Eyebrow Pencil" in natural brown no. 1. My favourite mascara to use is " They're real", from Benefit in black. The face powder I use, is from Manhattan, 3in1 in coloue 76 sand. I have never been massive fan of blushes, only recently I've started using "Bourjois Little Round Pot Blusher" in colour "Rose De Jaspe", 95. I didn't put the brush on the picture above, but to apply it, I use contour brush from Real Techniques.   


Jak większość ludzi na świecie, mam bardzo widoczne cienie pod oczami, aby je zakryć używam kolektor "Collection Lasting Perfection Ultimate Wear", w kolorze 1 fairy. Nie jestem nim jakoś w 100% zadowolona, ale wciąż szukam tego jedynego. Kiedyś farbowalam moje brwi henną, ale odkąd powróciłam do naturalnego koloru, używam kredek do brwi. W tym momencie używam kredki "2True Expert Eyebrow Pencil" w naturalny brązie numer 1. Moja ulubioną maskara to " They're real", z Benefit w kolorze czarnym. Puder którego używam, jest z firmy Manhattan 3w1, w kolorze 76 sand. Nigdy jakoś nie byłam wielką fanką brązerów/róży, dopiero ostatnio zaczęłam używać "Bourjois Little Round Pot Blusher" w kolorze "Rose De Jasper 95". Nie umieściłam na zdjęciu pędzel którego używam, ale jest to pędzle do konturowania z Real Techniques. 





My lips are very sensitive. They need moisturising all the time, and I've used the tones of lip products. 
Recently, I felt in love with lip care lipstick, with pomegranate and olive. It's a natural product  from Ecocert company. If I feel like, I want to add some colour to my lips, I usually attend to use lip gloss from Lancome Paris in colour "Gloss in Love", 146. 

Moje usta są bardzo delikatne. Potrzebują nawilżenia non stop i liczba jest niekończąca produktów których stosowałam. Ostatnio zakochałam się w pomadce pielęgnującej z owoca granatu oraz oliwy. Jest to naturalny product z firmy Ecocert. Natomiast jeśli mam ochotę użyć jakiegoś koloru na ustach, używam błyszczyk z firmy Lancome Paris, w kolorze "Gloss in Love", 146. 





Have a lovely the rest of the bank holiday weekend, and I wish luck to all Polish students on their tests tomorrow. Fingers crossed for all of you. You can do it! 


Pozdrawiam Was serdecznie. Korzystajcie z majówki, a maturzystą w Polsce życzę powodzenia ! Dacie radę!


Love, Paulina


6 comments:

  1. nie znam tych kosmetyków osobiście ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Większość z nich jest bardzo popularna na angielskich blogach/ YouTube :)

      Delete
  2. Jestem ciekawa tego podkładu Estée Lauder.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesli nie masz suchej cery to polecam :)

      Delete
  3. Też uwielbiam taki dość lekki prosty makijaż. Zamiast bronzera używam jednak pudru rozświetlającego z Inglota :) Z tych produktów znam tylko korektor i puder.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Mam w planach zakup tego podkładu, ale nie wiem czy będzie odpowiedni. Chciałam go zakupić zimą kiedy moja cera nie jest taka sucha, ale wtedy potrzebuję dobrego krycia. Muszę się wybrać po próbkę...

    ReplyDelete

Thank you all for the comments. It's very important to me, if you leave your opinion.